Monday, August 3, 2009

ای ایران، ای مرز پر خطر


با ملودی "ای ایران، ای مرز پر گهر" خوانده شود:
ای ایران ای مانده درخطر
شب در آید میرسد سحر
ننگین ماند چهره بدان
نام ایرانٍ تو جاودان
ای دولت سیاه زشت اهرمن نژاد
خیزش وطن دهد فریب تو بباد
آتشفشان این میهن است
گور تو و اهریمن است
ایران زمین، کی مانده درسلطه ناکسین
بر دشمنش تا ابد ننگ وکین
جهل و نیرنگ پشت تو شکست
فرزند میهن به غم نشست
نیرنگ بازان را زبون کنم
من پشت تو سرنگون کنم
در نکبت و جنون تپیده مام میهنم
میهنم، خدا خدا خدای میهنم
با عزم خود بر می کنم،
هرآفت از این میهنم
ایران زمین، کی مانده در سلطه ناکسین
بر دشمنش تا ابد ننگ و کین
بر جا جایت لاله خرمن است،
بر هر کویت کشته من است
صدها دیگر بین که زنده اند،
دل از جان بهر تو کنده اند
ای دولت سیاه زشت اهرمن نژاد
خیزش وطن دهد فریب تو به باد
آتشفشان این میهن است،
گور تو و اهریمن است
ایران زمین، کی مانده درسلطه ناکسین
بر دشمنش تا ابد ننگ و کین http://img.piqlet.com/aazaadi.gif

No comments: