Tuesday, February 2, 2010

دعا کنید تموم شود


دو صد درود و سلام و های و بونژو
2هفته ای است که در حال نوشتن یک کتاب در مورد مسیرهای گردشگری تهران هستم. دارم همان برنامه تلویزیونی شبکه آموزش را که در 15 قسمت اجرا کردم و با استقبال خوبی هم رو به رو شد با تفصیل و شرح بیشتری برای مجموعه ای به نام کلید که زیر نظر موسسه توزیع همشهری است آماده میکنم.
شاید شب عید بیاد بیرون.....نمیدونم ولی هرچی هست دعا کنید خوب دربیاد. چون کلی حرف داشتم که سانسور کردم؛ چون به دلیل عدم سانسور در تلویزیون و گفتن خیلی چیزها قسمت 15 به بعد ممنوع التصویر شدم.
حالا شاید بتونم تو یه جای دیگه اونارو ادامه بدم. خدا رو چه دیدی!

2 comments:

Unknown said...

سلام اشکان چطوری؟ از اینکه مثل همیشه پرکار و با انرژی هستی خوشحالم و برات آرزوی موفقیت دارم با اجازه آدرس وبلاگت رو لینک کردم توی وبلاگ خودم
شاد باشی و موفق

Unknown said...

سلام اشکان جان چطوری؟ خوبی؟ از اینکه مثل همیشه پرکار و با انرژی هستی خوشحالم و برات آرزوی موفقیت دارم . با اجازه آدرس وبلاگت رو لینک کردم توی وبلاگ خودم .
شاد باشی