Thursday, January 7, 2010

یک عذر خواهی بزرگ



درود بر همه دوستانی که به این وبلاگ لطف دارند
سریع میرم سر اصل مطلب و اونم اینه که من از دو نفر باید یک عذر خواهی بکنم.
البته کاری که انجام دادم رو کاملا درست میدونم و فقط به عنوان یک ناظر مطلبی رو بیان کردم ولی متاسفانه تر و خشک با هم میسوزند.
اگه یادتون باشه یک ماه پیش مطلبی را با عنوان سازمان معاونت گردشگری یا سواحل هاوایی نوشتم که خوشبختانه مورد بازدید مسئولین سازمان میراث فرهنگی و معاونت گردشگری قرار گرفته و تکانی به انها داده ولی من اسم نبردم از کسانی که واقعا برای من زحمت کشیدند و تنها کسانی هستند که واقعا در جایگاهشان دارای ارزش بوده و از خانم ها و آقایانی که زیر سوال برده ام آنها جدایند.
خانم شایسته مسئول امور راهنمایان و خانم حسینی که مسئول صدور کارت ها است از کسانی هستند که همیشه به من و بقیه بچه ها لطف داشته اند و همیشه برای راهنمایان عزت و احترام قائل بودند.
وقتی متوجه شدم که خانم شایسته و خانم حسینی زیر سوال رفتند کلی ناراحت شدم چون در معاونت گردشگری من بیشتر آقایان و بانوان رو خطاب داده بودم و تنها کسانی که در تیر رس من نبودند این دو نفر بودند که متاسفانه دقیقا این افراد زیر سوال رفتند.
با این حال من از هر دوی این عزیزان که به من بسیار لطف داشته اند عذر خواهی رسمی میکنم و همین جا اعلام میکنم اگر کسی هم برای راهنمایان دل بسوزاند این دو بانوی عزیز جزء انها هستند و در داستان من این دو نفر جایی ندارند.
از مسئولان محترم هم درخواست دارم ریز بینی ما راهنمایان و کارشناسان گردشگری را در همه عرصه ها جدی بگیرند  تا متوجه شوند چه قدر جا برای پیشرفت وجود دارد و آنها چه قدر میتوانند به وطنشان به راحتی خدمت کنند

راستی از آرش نورآقایی هم خیلی معذرت که تکه کلامشو به کار بردم و کلی فحش و لعنت به او نثار شد.
من معذرت آرش جان.
بدرود

2 comments:

Arash Noraghaiee said...

سپاس از لطفي كه همشه داري و ادبي كه هميشه در تو مي شه سراغ گرفت.
به اميد ديدار روي ماهت

Aidin Vatan said...

Mrs. Hosseini Rocks.