Wednesday, March 17, 2010

خبراز من و از سال نو


اینجا در قلعه خیرآباد قهی تو فکرم که گردشگری بومی عشق و جون منه
والا جاتون خالی یه چند روزیه همش با ماشینم ( اسمش سیلوستره) در حال ایرانگردی بودم. برای چند تا مطلب و شناسایی رفتم کاشان و اطراف اصفهان؛ به قهی، ورزنه و.... . بعدش هم چهارشنبه سوری در قزوین!
براتون از سفرنامه ام می گویم ولی الان خیلی خستم فقط خواستم ابراز وجودی کنم و چیزی گفته باشم. اگر وقت کنم به زودی براتون از خوشه سار بوم گردی، که این بنده حقیر به عنوان پیک و خبر رسان آن مقبول زحمت گزیده ام! ،چیزهایی براتوم میگم.
فعلا بچسبید نوروز را که سال نو رو عشقه.
راستی ویزای من نیومد یا گروه را نفهمیدم ولی سفر پاریس- آتن من هم کنسل شد به سلامتی.......دیگر هیچ جا هم نمیروم چون کلی پروژه دارم برای عید.
میام همین روزها با کلی خبر خوب و توووووپ.
راستی خیلی خوشحالم که سال بعدی سال ببره.چرا؟
چون تمامی تغییرات اساسی، انقلابها و تحولات تو این سال ببر رخ داده .....حالا ببینیم چی میشه.

2 comments:

pooneh said...

salam eide shoma mobaarak,ba koly takhir,akhe man ba blogetoon kheily dirs ashna shodam:D.rasty shoma maila man o khondin??

shaghayegh said...

البته سال ببر از یه جهت دیگه هم خیلی مهمه
سال منه.
این مهمتره.
مگه نه؟