Sunday, November 8, 2009

گم و گیج و منگ و داغانم.......نمیدانم نمیدانم

عجب روزگاریه

اینقدر حرف دارم نمیدونم چی بنویسم.....فقط چند خط براتون بگم
ساده بگم....من فردا ساعت 5:50 پرواز دارم برای بحرین و از اونجا برای پاریس...شهر رویاهام، برای رسیدن  به رم  ایتالیا...برای رسیدن به خدایان آتن

حالا جریان از این قراره:هنوز ویزام مشخص نیست. از یکسو فردا باید حدود ساعت 12 زنگ بزنم ببینم ویزا در اومده یا نه و از سوی دیگر مطلبی که جریانو جالب میکنه اینه که من ساعت  2:30 تا 3 باید فرود گاه امام باشم.

حالا تو این حیر و بیر باید فردا صبح همه کارمو بکنم یعنی
پولم روبه یورو تبدیل کنم
خرید کنم
چمدانها رو ببندم

که حالا آیا برم یا نرم



حالا من گیجم یا منگم یا داغان و یا روزگار با من سر ناسازگاری داره؟

2 comments:

گلوي قلم said...

salam

miri

negaran nabash

Unknown said...

ghorboonet besham,,,,,
didi negaraniat bimored boodan.shad bashi hamishe