Wednesday, November 11, 2009

پاریس



درود از سرزمین پاریس
درودی به زیبایی صبح های بارانی و ابری پاریس
درود از کاخ های لوور..ورسای
دورد از سرزمین پر از راز و رمز کلیساهای نتردام و مونت ماریه
خیلی حرف درام...خیلی
ولی وقت برای صحبت کم است
همه را یادداشت برداری دارم میکنم سعی میکنم از همه چیز عکس بگیرم
ولی وقت Upload ندارم و برنامه بسیار فشرده و مفصله
می نویسم... انقدر که سیراب شوم...اما نمی شود
فقط بدونید تا امروز بسیاری از نقاط دیدنی پاریس مثل برج ایفل، کاخ موزه لوور، دروازه پیروزی، کلیسای نتردام، کلیسای مماخ، محله های زیبای پاریس، دروازه بزرگ و خیلی جاهای دیگر رو در این 2 روز دیدم و مطلب در موردشون جمع کردم.
به موقع درباره تک تکشون صحبت میکنم.
بدرودی کوتاه تا بعد که از رم ایتالیا به پیشتون بیام
فردا بعدالظهر با قطار از پاریس عازم رم هستم......ایتالیا این بار من را میخواند
راستی آرزوی بچگی هام برآورده شد با ایفل و زیرایفل عکس گرفتم
خیلی شهر عجیبیه شما اگر هر روز روزی 8 ساعت و به مدت 2 هفته اینجا باشید باز هم وقت کم میارید اینقدر که جای دیدنی هست.
الان دیگر خوابم می آید
تا بعد و درودی از رم                          بدرود
 

3 comments:

Arjang Entessari said...

داداش خيلي حسوديم شد
دمت گرم رفيق< اميدوارم خيلي بهت خوش گذشته باشه
اشكي دو روز براي پاريش خيلي خيلي كمه. پاريس به جز موزه ها و گنجينه هاش. خودش 1 موزه بي مانند و بزرگه
پسر كافه ها و رستوراناش رو از دست ندي كه انگار پاريس نرفتي
اميدوارم رم رو خوب بگردي
اميدوارم هرچه زودتر ببينمت

Unknown said...

ghorboonesh beram ke enghadr khoshhale.inshalah hamishe shad bashi gole man.

Aidin Vatan said...

:)