Wednesday, November 25, 2009

درحال کندن خود از پیله هایم هستم



دو صد درود
ببخشید اگه عکسهای سفر اروپا رو هنوز نگذاشتم.
به خدایی که اون بالاست دارم پیله می اندازم.....دارم کارهای کرده و نیمه کرده را جمع میکنم و نکرده را به زباله دان تاریخ می اندازم.
به همین خاطر پیله انداختنم از بازگشت به ایران شروع شده و کلی کار رو سرم تل انبار شده... از پروژه دانشگاهم که هفته دیگر ارائه دارم و هیچ کاری نکردم تا تسویه حساب با هر جایی که کار کردم و پولم رو نگرفتم.
اوضاع بسیار قاراشمیش (شایدم غاراشمیش) است....ولی هرچه هست مرا بسیار نکوست.....دارم به خودم باز میگردم تا اغازی جدید در زندگی کاریم داشته باشم.
خیلی دارم با ریتم 6/8 زندگی  "هلل یوس" میزنم؛ همین شده که الان" آسم و پاسم" ولی عاشقونه!
اما درست میشه ومن باز هم پر میکشم به آسمون تا بهتر ببینم....
آری این است رسم زندگی
خلاصه مطالب علمی و فرهنگی و تاریخی وسفرنامه و.......اینا  در اولین فرصت یعنی بعد از 16 آذر و روز دانشجو Up میشود.
شما را به خیر و مارا به پیله کشی خود!
بدرود

1 comment:

Anonymous said...

salam doste azizam omidvaram safare jadide zendegit ba shadihaye besyar hamrah bashe va ma shahede parvazat dar oje asmane ubi bashim .dorod va bedrod.